Mes turime kryptį!
„Šiaurės licėjaus“ pagrindinės mokyklos mokymo programa sudaryta remiantis Lietuvos bendrosiomis ugdymo programomis bei šiaurietiškomis metodikomis. Ugdymo kokybę užtikrina nuolat tobulėjantys kompetentingi pedagogai ir ugdymo vadovas, konsultantai iš Lietuvos ir Šiaurės šalių.
Taikome Šiaurės šalių ugdymo principus ir tobuliname XXI a. mokiniui svarbias kompetencijas, todėl „Šiaurės licėjaus“ mokiniai pasiekia aukščiausius asmeninius rezultatus.
Prisijunkite į artimiausią online atvirų durų vakarą arba rezervuokitės Jums patogų laiką individualiai konsultacijai ir apie šiaurietiško ugdymo principus sužinokite daugiau. REGISTRUOKITĖS
Nuo 5 klasės mokiniai dalyvauja socialinio ir emocinio ugdymo LIONS QUEST programoje „Paauglystės kryžkelės“. Ji leidžia mokytojams kurti saugią mokymosi aplinką ir lavinti įgūdžius, padedančius mokiniams išgyventi paauglystės laikotarpį.
Integruodami socialinį ir emocinį ugdymą, charakterio formavimą, psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo ir patyčių prevenciją bei mokymąsi padedant visuomenei, skatiname harmoningą asmenybės augimą.
„Šiaurės licėjuje“ siekiame mokiniams užtikrinti saugią aplinką, todėl vykdome patyčių prevenciją pagal mokyklos patvirtintą programą.
Klasėse veikianti motyvacinė sistema orientuota į komandinį darbą, bendrų tikslų siekimą.
Kiekvienas mokinys turi savo mentorių – pedagogą, kurio tikslas mokinį motyvuoti, padėti išsikelti tikslus ir jų siekti, konsultuoti individualaus plano sudarymo klausimais, stebėti daromą pažangą ir būti tiltu tarp mokyklos ir mokinio šeimos.
Metinį individualų ugdymo(si) planą sudaro:
Namų darbai „Šiaurės licėjaus“ mokiniams neskiriami. Juos keičiame praktine tiriamąja veikla, kuri atliekama individualaus ugdymosi laiku ir per konsultacijas.
Tokių projektų tikslas – kad mokiniai tyrinėtų ne temas, bet jų kontekstus, procesus ir įgytas žinias kompleksiškai naudotų savo mokymosi procese. Juk pasaulį matyti holistiškai yra ypač svarbu!
Tyrinėdami reiškinius (fenomenus) mokiniai išmoksta spręsti realiame gyvenime kylančias problemas. Padedami mentorių jie renkasi aktualius reiškinius (pvz., klimato kaita, Europos Sąjunga), planuoja tyrimą, renkasi metodus ir gilinasi į fenomeną.
Pavyzdžiui, 5-6 klasių mokiniai turėjo reiškinių tyrinėjimo savaitę „Kas yra tiltai?“. Šio projekto metu, mokiniai gvildeno įvairius kontekstus: Ką jungia tiltai? Kas yra tiltai literatūroje? Su kokiais iššūkiais susiduria tiltų inžinieriai? Kas jungia žmones? Vaikai ieškojo informacijos apie mokyklos kaiminystėje esančius tiltus, rinko informaciją apie išradingiausiai pastatytus, gražiausius ir net pavojingiausius pasaulio tiltus, piešė tiltų eskizus, diskutavo ką jie jungia, statė tiltų modelius, juos išbandė svorio testu. Juk kiekvieno tilto paskirtis - jungti. Ne tik krantus, bet ir žmones, tautas, kultūras.
Atliekant įvairius tyrimus geriau suvokiamos skirtingų mokomųjų dalykų sąsajos, ugdomos XXI a. aktualiausios kompetencijos: kritinis mąstymas, kūrybiškumas, tobulinami komandinio darbo ir bendravimo gebėjimai.
Baigtą projektą mokinys pasirinkta forma pristato mokyklos bendruomenei, o paskui kartu su mentoriumi įsivertina darbą.
Taikydami šiaurietišką ugdymo sistemą padedame mokiniams susiformuoti platesnį požiūrį, geriau suvokti kontekstą ir visuminius reiškinius.
Remiantis Bendrosiomis ugdymo programomis sujungiamos tos dalykų temos, kurias įdomiau ir naudingiau mokytis integruotai. Pavyzdžiui, dėstydami socialinio ugdymo modulį bendradarbiauja istorijos ir geografijos dalykų mokytojai: kartografijos temą pristato geografijos mokytojas, o Didžiųjų geografinių atradimų - geografijos ir istorijos mokytojai, atsižvelgdami į dėstomo dalyko ypatumus. Taigi, vyksta ne atskiros istorijos ir geografijos pamokos, o integruotas socialinis ugdymas.
Lietuvių kalba ir literatūra bei pirmoji užsienio kalba - anglų kalba į kitas veiklas integruojamos pagal poreikį.
PASIRENKAMIEJI MODULIAI
MODULIAI PAGAL INDIVIDUALIUS POREIKIUS
Mokinių pasiekimai vertinami pažymiais. Dalykų integracija netrukdo vertinti atskirų dalykų pasiekimų, jei nuspręstumėte tęsti mokslą kitur, pvz., užsienyje.
Individualios pažangos vertinimas – tai pastangų vertinimas, motyvuojantis mokinius siekti pažangos nepriklausomai nuo jų gebėjimų, intelekto, ugdantis atsakomybę ir dar labiau skatinantis mokinių ir mokytojų bendradarbiavimą.
VIENKARTINIS STOJIMO MOKESTIS
400 Eur
Turėti asmeninį kompiuterį
UGDYMO MOKESTIS
610 Eur/mėn.
(mokamas 10 mėn. per metus)
KITI MOKESČIAI
Uniforma, maitinimas
Mokiniams, tęsiantiems mokslą po pradinės „Šiaurės licėjaus“ mokyklos:
UŽSIREGISTRUOKITE į mokyklos pristatymo vakarą, kuris vyksta nuotoliniu būdu.
Jo metu susipažinkite su mokyklos vertybėmis ir ugdymo programa.
Atvykite į motyvacinį pokalbį su mokyklos vadovu.
Užpildykite anketą apie savo vaiką.
Vaiką kviečiame atlikti praktinių užduočių.
Pasirašykite sutartį.